Obavijest otočanima - provjerite istek valjanostii otočke iskaznice


OBAVIJEST OTOČANIMA - NA VRIJEME PREDAJTE ZAHTJEVE ZA NOVE OTOČNE ISKAZNICE U  POSLOVNICAMA HRVATSKE POŠTE 

Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da u listopadu ove godine ističu prve  otočne iskaznice za povlašteni prijevoz osoba i vozila. 

Kako bi korisnici i dalje ostvarivali svoja prava trebaju podnijeti zahtjeve za izdavanje novih otočnih  iskaznica u poštanskim uredima. Nove iskaznice će se ponovno izdati na razdoblje od 5 godina. 

Ističemo da će korisnici nakon što predaju zahtjeve za izdavanje otočne iskaznice, karte za povlašteni  prijevoz moći kupovati „starom“ aktivnom otočnom iskaznicom dok zahtjev za „novu“ otočnu  iskaznicu ne bude obrađen kroz sustav. 

Nakon što zahtjev bude obrađen, do isporuke „nove“ iskaznice u poštanski ured, povlaštene karte će  se kupovati potvrdom o predanom zahtjevu koju izdaje Pošta prilikom zaprimanja zahtjeva. 

Korisnici mogu nove zahtjeve podnijeti najranije 90 dana prije isteka postojeće otočne iskaznice.

Datum do kada vrijedi otočna iskaznica je naznačen na tijelu iskaznice. Potvrda o predanom zahtjevu  počinje vrijediti nakon petog dana od dana predaje zahtjeva. 

Za izdavanje nove otočne iskaznice za osobu korisnik mora uplatiti 65,00 kn odnosno za iskaznicu za  vozilo i vinjetu 80,00 kn u državni proračun. 

Korisnike pozivamo da predaju zahtjeve na vrijeme, odnosno najkasnije tjedan dana prije isteka  postojeće iskaznice, kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz. 

Također, skrećemo pažnju korisnicima da ukoliko imaju aktivan račun kod brodara Jadrolinija (tzv. prepaid) da prilikom preuzimanja „nove“ otočne iskaznice obavezno obavijeste brodara o „novoj“ iskaznici i serijskom broju kako bi se otvoreni račun povezao s novoizrađenom otočnom iskaznicom. 

Kontakt brodara je prepaid@jadrolinija.hr .

Na slijedećoj poveznici nalazi se popis poštanskih ureda u kojima korisnici mogu predati svoje zahtjeve  za otočne iskaznice, a koje će im u roku tri tjedna biti isporučene u poštanski ured u kojem je zahtjev  podnesen. Korisnici su dužni preuzeti pristiglu otočnu iskaznicu u poštanski ured. 

POPIS POŠTANSKIH UREDA ZA ZAPRIMANJE ZAHTJEVA ZA IZDAVANJE OTOČNIH ISKAZNICA

Za sve informacije korisnici se mogu obratiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet na kontakt  telefone 021/329-371 i 021/329-372 ili e-mailom na adresu: info@agencija-zolpp.hr . 



    Općina Šolta - Natječaji

    Natječaji

    Općina Šolta - iTransparentnost

    iTransparentnost

    Općina Šolta - Službene novine

    Službeni glasnici

    Općina Šolta - Javna nabava

    Javna nabava

    Općina Šolta - Proračun

    Proračun Općine Šolta i financijski izvještaji

    Općina Šolta - Investicijski projekti

    Investicijski projekti

    Općina Šolta - Natječaji

    Natječaji

    Općina Šolta - iTransparentnost

    iTransparentnost

    Općina Šolta - Službene novine

    Službeni glasnici

    Općina Šolta - Javna nabava

    Javna nabava

    Dizajn i razvoj: Nibiru j.d.o.o.